dagen

idag är det söndag
inget speciellt med det
jag har knappt nån koll på vilken dag det
eftersom jag jobbar så oregelbundet & så
spelar ingen roll om det är måndag eller fredag :P

men jag vaknade vid nio ungefär
gick upp å degar lite
hälsade på alex på jobbet kl tio
sen skulle jag dra å gymma
men när jag kom dit så var det stängt
jag har ju kort så jag ska komma in
men det funkade inte xD
trökigt nog
så jag fick ta min vattenflaska å vandra hem igen :P

då kom jag ju på att det kanske var söndag ändå
jag som tänkte att jag bara kunde dra till stan & ta första bästa buss
men så enkelt var det ju inte :P
gick en buss tio i ett till falun som jag tog
jag hittade alex vid busshållplatsen så jag fick sällskap
men på bussen fick jag inte prata så mycket med henne
för det var en tant som började prata med oss
hon berättade hennes livshistoria ungefär
det var säkert intressant.. om man hört vad hon sa
ljudet från bussen, trafiken & radion, plus att hon typ sludrade gjorde det lite svårt :P

jag träffade carro & tommy i falun & vi vandrade till temple of art
carro blev tatuerad av mårten & han var väldigt hygglig
han var ganska pratglad & berättade spännande saker
carros tatuering blev ruggigt snygg
nästan så jag vill ha en lika dan xD


carro & mårten






stjärnan blöder


en stjärna kvar

tatueringen tog bara två timmar att göra
skönt att inte sitta där i fyra timmar som sist
men jag ska ju inte klaga, inte jag är blir nålad på
men när jag blir så vet jag vem som ska följa med ;)

det lär nog inte ta så lång tid innan jag är där igen
om jag kan så vill jag följa med christian när han tatuerar sig där
det blir i november om det går som planerat & med mårten


men nu är det skönt att vara hemma
jag var lagom trött & hungrig när jag kom hem
var gott med mat & house
& att vila fötterna
jag har nämligen vandrat runt i dessa skor



dom kanske ser snygga & snälla ut
men skenet bedrar
jag fick fina blåsor av dom
men jag vill fortfarande ha dom på mig fast jag vet att dom är osköna :P
jag säger som carrie bradshaw skulle sagt "These shoes pinch my feet, but I love them" :)
fast man typ går som en kratta om man haft dom på sig länge :P
nu är mina fötter glada i alla fall när dom fick bli fria både strumpor & skor

poff

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ajajaj ouch! Men snyggt blir det :D Vilken tatuering tog 4h sist då?

2009-08-25 @ 13:13:54
URL: http://nat0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0