förstoring

jag kom nyss hem till min lite kaotiska lägenhet
mitt skrivbord står ut från väggen en bit för dom som pillade med anntenen bakom där inte är klara än
det är mer ett hål i väggen där det hänger ut massa sladdar, så jag har ingen tv heller
men som tur så har jag gott om houseavsnitt att titta på i alla fall

så min lägenhet känns iaf liten & trång typ, sen ligger det saker överallt också :P
jag var i alla fall nyss på dansstudion
vi hade rep för trippen till östersund
dansen satt kvar i kroppen så nu kan vi den bra igen
& är peppade på att åka dit & uppträda på torget :)
efter repet så snackade jag med cattis om det kerstin sagt
jag är ju ganska duktig på att förstora upp saker i huvudet när man går och tänker på det
när man bara får en liten del information så tänker man omkring det & får för sig saker
utan att veta vad jag precis skulle göra så fick jag prestationsångest & trodde inte jag skulle kunna göra det
jag har varit nervös över att få veta vad de egentligen tänk & det är ju ganska dumt

som sagt, det är dumt att förstora saker man inte riktigt har någon koll på vad som förväntas av en
cattis är väldigt lugnande person & när jag pratat med henne så kändes allt mycket bättre
det var inte som jag hade gått runt & tänkt
det som hon sa lät väldigt bra i alla fall
& imorron ska jag gå till kerstin att jag vill vara med
om dom fortfarande vill ha mig
& se hur allt kommer att fungera
hoppas hoppas att jag får vara med
det skulle vara som en liten dröm som blir sann
vem vet vart det för mig :)


jag vill ha min tröja nu! :D
ska höra med kerstin imorron om jag kan köpa en
jag har iofs en liggandes på sängen
som vi ska ha på oss när vi åker till östersund
jag kan ju ta på mig den & gå runt och drömma lite

poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0