förvirring

hello.
idag har fick jag för mig att det var söndag eller måndag :P
men det är ju tamefan fredag \o/ eller nåt :P inte för att jag ska göra nåt speciellt..
jag mest sitter här och hoppas på att mamma ringer snart & säger att marlene vill åka till örebro en sväng imorron
annars vet jag inte vad jag ska ta å hitta på

nu är det tydligen slut på sommaren
det kunde man ju iofs gissa om man tittar ut genom fönstret nu, men ändå
man kan ju få veta det på andra sätt också om vädret ljuger
bussarnas sommartider är slut, tillbaka till vardagen
för övrigt så börjar bussarnas sommartider igen den 19 juni 2010.. lätt att komma ihåg tycker jag :P
sen så när jag var på jobbet idag så sa helen till mig att nu stänger vi frukosten halv tio
den stänger tio på sommaren men nu eftersom det inte är sommar längre blir det en halvtimme tidigare.

sen så fick jag även lust att tända en hög med ljus igår kväll
det är ju ett tecken på att det inte är lika ljust ute
mysigt blev det också, hittade omkring tio ljuslyktor som jag satte på bordet
hade haft en bild här om jag orkat töma kameran :P


men jag hittade en bild på ljus i alla fall d:

jag var sådär lagom pigg när jag skulle upp till jobbet idag
eftersom mina grannar lät som fan inatt igen s;
irriterande som fan.
men i alla fall, på jobbet gick det ganska bra
förutom att jag krossade ett glas som jag fick lov att plocka upp
& jag låg efter i stängningstiden eftersom det kom ett gammalt par försent & ville äta
men jag kunde ju inte säga nej, tanten & gubben var så söta
& dom berättade att de bodde i halland & att gubben var från borlänge
därför dom var där nu & kikade & firade hennes 80 års dag :)

men jag blev klar i ganska bra tid i alla fall, innan kl tolv.
& dom ville inte ha hjälp på städ för dom hade totalt 12 rum kvar att städa på tre personer. :P
när jag kom hem & så fick jag lust att dra till gymmet
så då gjorde jag det, lika bra när man känner för det
sprang på löpband, tränade rygg, axlar, mage
när jag kom hem kl ett så var jag sådär lagom trött i fötterna & hungrig som attan
lagade lite mat & slängde mig på soffan (Y)
sen tog jag mig en powernap som jag vaknade upp från för ett tag sen (:

just nu så håller jag på med en liten inte-äta-godis-eller-annat-skit-vecka
började igår & det gick bra, åt frukost, middag, var på afro powerdans & käkade lite frukt på kvällen
idag har jag ätit frukost två gånger, en hemma & en på jobbet, ätit mackaroner & korv
& nu försöker jag lyckas att inte äta nåt onyttigt idag
jag är typ sugen på strawberry cheesecake glass! åh
& allt annat också typ, chips & godis... :P
anledningen till denna vecka är för att jag ska avgifta min kropp lite
jag har slängt i mig så mycket dåligt den senaste tiden
så jag tyckte det var dags att sluta med det
ibland blir det bara skit vissa dagar, orkar inte göra någon mat
äter sig mätt på nåt annat istället & det är ju inte så hälsosamt...


nu blev det inget örebro i alla fall
så om någon vill göra nåt i helgen så är jag öppen för förslag

nu kom jag på att jag i alla fall ska med carro som ska tatuera sig på söndag :)
det blir spännande !

poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0