kung fu panda..

... är en av en massa filmer jag har varit & hämtat hos rickard idag
samt säsong 4 & 5 av House! :D äntligen ska jag få se fortsättningen

idag har jag även sminkat mig tre gånger
för att de två första gångerna såg ut som hej-kom-å-hjälp-mig =)
sen åkte jag till säter en sväng
jag & mamma gjorde lite god mat
gott med nåt annat än mackaroner & korv
fast det är ju gott det också ibland


blomkål, broccoli, keso med örter, bacon & sallad med fetaost & cashewnötter! :)
fort gick det att laga till också
bara koka blomkål & broccoli
steka baconet
röra ihop keson med kryddorna
& göra sallad :D

jag blev inte kvar i säter så himla länge för det gick bara tre bussar och den sista hade gått tillbaka till borlänge innan jag kom dit :P men sen fanns det bara ett tåg som gick tio i fyra & sen ett som gick tio i åtta, så det fick bli det tidiga tåget

men innan jag åkte så tog jag kort på mammas änglatrumpet som hon är så stolt över




när jag kom hem så hörde i alla fall rickard av sig
så jag drog över dit och hämtade filmer & serier som sagt
sen skjutsade jag honom till tenoren för han skulle grilla där
nu väntar jag på att alex ska hitta hit för vi ska glo på lite film (:

imorron äärre sööndag :D
ska bli kul å hänga med carro till temple of art
men innan det ska jag nog gymma lite om jag orkar mig upp :)
har skön träningsvärk nu i mage, rygg, skuldror, armar

men nu ska jag se på miami ink som har dubbelavsnitt på discovery såg jag nu! :D

poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0