memories

godmorgon
skönt att få ut sova & vakna av sig själv
det varar inte så länge, jobb imorron kl 8
men efter det så ska jag & christian åka till horndal
där ska vi äntligen få se kultiration :)

sen har jag tagit ledig på fredag eftersom vi nog kommer komma hem ganska sent
kultiration börjar spela klockan tolv & sen tar det ju ett tag att komma hem med
på fredag kommer i alla fall carro hit till mig, vi ska greja lite & ha lite fredasmys :)
sen är det lördag & hannas avskedsfest :o
innan vi ska på det så ska jag hinna iväg & jobba
jobbar även på söndag så då är jag säkert jättepigg :P
men börjar kl 9 då så det är ska nog gå bra ändå

måndag ska jag & hanna kanske prova på yoga på svea :D
det skulle vara väldigt spännande att prova om vi kommer iväg på det

tisdag är den dagen då hanna åker från dalarna :(
overkligt nog
jag kommer sakna dig

15 maj 2006, Linda & Hanna på picknick nere i Säterdalen (:



men nu tillbaka till nuet
jag sitter här & degar, väntar på att alex ska höra av sig
vi ska nämligen ut på lite jobbjakt idag
vi har en hög med cvn som vi tänkte bli av med
& förhoppningsvis få nåt glatt svar tillbaka av de ställena vi tänkt hälsa på idag
annars blir det lite drygt nu till hösten..

dags att göra sig iordning så man ser lite levande ut så kanske nått jobb vill ha en ^^

poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0