mys!

igår när jag fick veta att vi inte skulle till örebro så viste jag itne riktigt vad jag skulle hitta på
jag orkade inte åka till säter då när vi inte skulle iväg
& mamma ville inte komma hit å hälsa på heller
så då frågade jag alex om hon ville göra nåt
hon var väldigt medgörlig i alla fall :)
eftersom jag inte hade nåt att göra då så tog jag bussen till falun å mötte henne
jag tänkte dra in på hemköp å handla lite frukt till kvällen nämligen
när jag väntade på att hon skulle komma till stan så smsade hon & tyckte att vi skulle köpa ett vin som heter varm&kall som smakar äpple, kanel & vanilj som jag aldrig druckit förut.
jag är inte så svår att övertala så då sprang jag in på systemet i falun
& det roliga här var att jag för ovanlighetens skull hade med mig körkortet
inte ofta jag brukar  ha det med mig, det var ju inte som att jag skulle köra när jag var i falun :P
så det var ju ett bra sammanträffande :D

inne på hemköp så handlade jag massa god frukt, bananer, vindruvor & äpplen
& alex köpte en honungsmelon sen hoppade vi på bussen till borlänge

vi tittade på Tillsammans är man mindre ensam
planen var att jag skulle se hela den här gången
för förra gången jag skulle se den så pysslade jag med massa annat samtidigt så jag fattade inte så mycket då
men det gick inte så himla mycket bättre den här gången heller :P
vi satt mest å pratade genom hela filmen xD



vinet var väldigt gott i alla fall
& passade bra till melonen & vindruvorna
väldigt gott & mysigt var det (:

sen skulle alex upp å jobba nu imorse
& när vi låg och försökte bli trötta och kollade lite på tomas järvheden så ringer alex telefon
det är från brage & dom undrar om hon kan börja jobba en timme tidigare
yäy, klockan är över tolv & dom vill att hon ska börja halv sex ist
inte mycket att göra åt för en tjej hade blivit "sjuk" så här på crusingen & väldigt sent också xD
då slog vi av tv för att sova så hon skulle få sova några timmar :P
sen efter en stund så får hon sms av husfrun som säger att hon kan börja jobba halv sex ist
skumt att hon var varken då tänkte vi, men han i receptionen kanske hade ring å väckt henne också :P

aja somnade gjorde vi iaf & hon kom iväg till jobbet
jag vaknade nu för ca en timme sen i alla fall
skönt att ha lite sovmorgon
men nu sitter jag å väntar på att rickard ska höra av sig
han skulle ut på lite shopping idag & jag ville följa med :)

sen ska jag ta en sväng till säter idag i stället & få lite god mat :D

poff




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0