no more job

fick en mindre rolig överraskning idag när jag väntade på bussen till borlänge
det var brage som ringde & sa att dom inte behöver mig på frukosten i helgen
så jag har nu bara en enda arbetspass kvar, inget mer uppskrivet
jag får väl roa mig i helgen med att söka jobb & fila på cvt & personligt brev ist då
& hoppas på det bäst att galaxen hör av sig, dom lät positiva i alla fall
men man ska ju inte ta något för givet

aja, jag drar väl iväg å träna nu då så jag får något annat att tänka på
man blir ju sådär lite lätt deppig när man inte har något jobb & saker att betala
räkningar & inte minst resan till spanien, jag kommer inte ha ett enda öre till fickpengar :(
tack för mamma som har gjort det möjligt att jag överhuvudtaget kan följa med dit
utan henne hade det inte varit nån ide att ens tänka på sånt

ja.. detta blir man ju inte så glad av
men nu ringde jessica & sa att hon blir med på den tidiga klassen av ragga
& det är ju trevligt att få lite sällskap med sig när det är en helt ny klass man ska gå på
ny lärare, nya elever och ny dans :D
kul ska det bli att prova på i alla fall

poff

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det ordnar sig ska du se :) Du får söka jobb så att fingrarna brinner och hoppas på det bästa. Allt fixar sig på nått sätt :*

2009-08-27 @ 16:42:55
URL: http://counting.blogg.se/viktbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0