paff

igår var jag som sagt på en ny dans, ragga.
riktigt kul var det & för att inte tala om drygt :D
läraren diana verkar jättehärlig & snäll
så det kommer nog bli roligt att dansa för henne
men sen var jag tvungen att dra ifrån dansen lite tidigare för att hinna till svea
när jag gick förbi kerstin för att berätta vilken grupp jag skulle gå i så säger hon något i stil med(när jag sa mitt namn);
"aah, det är du, jaa... du skulle inte vara intresserad av att leda barngrupper?"

jag blev helt chockad & glad! :D
jag ba, vaa jag? :D varför jag liksom
då frågade hon om jag har dansat med cattis & det har jag ju gjort ända sen början & sen sa hon att det var väl någon som hade lagt märket till mig :O
iih va glad jag blev

självklart så har jag mina funderingar kring detta
jag tvivlar på att jag kan göra det
men nu när jag blev tillfrågad så borde man ju fan inte tacka nej
det är säkert skitkul :D
men jag har ju ingen erfarenhet av sånt & barnen kanske tyckte jag är skittråkig xD
jag fick iofs inga detajler då jag inte hade någon tid att stanna & prata vidare
men hon sa att jag skulle tänka på det & det ska jag verkligen göra :)
& jag lär snacka med cattis om det också, för om hon hjälper mig så vill jag nog göra det :)
blir ju kanske lite svårt för mig att göra en koreografi & välja musik och grejer
men leda ett gäng barn borde jag väl kunna..
fast det kanske är svårt xD vad vet jag
aja .. vi får väl se vad som händer :)


poff

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh men vad kul Linda! :D Klart du ska ta den här möjligheten och se vart den leder dig och jag tror absolut att det kommer att bli jätteroligt om du tar chansen! Kom ihåg att det enda som kan hända är ju att det inte passar dig men det borde ändå vara värt ett försök eller hur? Och barn och ju barn, dom tycker det mesta är roligt! Ta chansen Linda, take it :D

2009-08-28 @ 10:20:23
URL: http://counting.blogg.se/viktbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0