Showjazz!

igår hörde jag lite luriga saker från lite dansfolk om östersund & träning ikväll
jag fattade inget för vad jag läst så började terminen den 27e augusti
men nu har Cattis uppdaterat mig!
vi som var med i showjazzgruppen som gjorde charlestondansen förra terminen får åka iväg och uppträda tillsammans!
helgen den 4 september & bo på hotell :D
så jäkla kul, va glad jag blev när jag fick veta!
& det är ju självklart att man vill med på det
nu hoppas jag bara att alla i gruppen blir upplysta om detta
jag har sagt till alla jag kan kontakta :)
få se om alla dyker upp ikväll i dansstudion

fy fan va kul det ska bli!
jag blev glatt överaskad & börjar gääärna träna en dag tidigare än det var sagt :D


jag i mina otroligt snygga uppvisningskläder! :D

iiiih!




poff

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var ju söt i den där outfiten! :D

Fuuudge :D:D:D



2009-08-27 @ 12:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0