söndag sunday domingo

igår hade jag lite förkylnings känningar
hade lite ont i halsen & kände mig allmänt slö
då bäddade jag ner mig i soffan med te & några houseavsnitt


te i min fina & stora kopp jag haft sen jag var yttepytte :)


jag slöar i soffan i min lånade kfumtröja :D



det var igår, ja
idag mår jag i alla fall bättre
inte ont i halsen nåt mer
helt bra :D orka bli sjuk
speciellt nu när dansen dragit igång
jag var dit till dansstudion imorse när dom öppnade kl tio
pratade med kerstin å sa att jag var intresserad
hon sa att dom har lärare till denna termin
men att de behöver vikarier som kan hoppa in
så det ska jag få göra
& sen nästa termin kanske jag får vara med helt
det lät superbra tycker jag :D
så nu i veckan som kommer så ska jag vara med på barnklasserna så jag provat på & vet hur det funkar tills när jag när jag nu kan behövas hoppa in nu i terminen :)

nu när jag fått den här kicken av att dom frågade mig så har min lilla dröm om att bli danslärare ploppat upp igen
jag har aldrig riktigt haft någon tro på mig själv att om jag vill så kan jag göra det
men detta är ju en liten bit på vägen så nu kanske kanske det kan bli nåt i alla fall
kul ska det bli i alla fall, barnen var söta


idag tänkte jag att jag skulle hinna med å städa här, röja lite, ligger saker lite överallt
men det blev inte så mycket av med den iden
jag har däremot varit en kort sväng på kupolen med rickard & jessica
sen har jag sett på house, för ovanlighetens skull
när jag tittade på house så kom jag å tänka på ett par skor som jag såg när jag var på kupolen
att jag kanske borde ha köpt dom när jag var där ändå
så därför begav jag mig till kupolen en gång till
men innan jag kommit så långt så mötte jag helene som var på väg hem från jobbet
stod å snackade med henne ett tag, länge sen man såg henne
så vi ska träffas på onsdag igen & fika lite, mys :D

väl på kupolen så var såklart skorna borta :P
inte mycket att göra åt, jag blev lite mindre fattigt bara
så jag vandrade runt på kupolen en sväng, kollade på böcker och letade träningsbyxor
på vägen ut så gick jag och lyssnade på musik & smsade
upp brevid mig kom ett bekant ansikte
ingen mindre än marlenes vän veronica
pratade lite med henne & fick känna lite på hennes runda & söta mage :)

nu är jag hemma igen & ska väl fortsätta glo på house :P
få se om rickard har tid med mig senare
blir läggdags tidigt ikväll för jag ska upp & jobba min sista schemalagda arbetsdag på brage imorron \o/

poff

Kommentarer
Postat av: jessica

du kan klara av precis vad som helst, bara du vill det tillräckligt mycket så :) tycker du ska kolla upp vad det finns för vägar för att bli danslärare (utbildad å allt) om du verkligen drömmer om att bli det!!! :D I believe in you :)

2009-08-31 @ 09:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0