insomnia

jag kan ju passa på att skriva lite här
nu när jag ändå har så mycket att göra..
klockan är snart halv fyra på morgonen
vi är inne på de sista dagarna av denna termin av dansen
vi har haft rep idag på scenen från kl sju till halv tio blev det ungefär
jag var helt slut när jag kom hem från forum
så jag la mig kl elva för att jag måste upp kl nio imorron fixa
tror ni jag kan somna eller?
nej självklart inte
jag låg & vred på mig fram till kl två
då gav jag upp och gick upp, drack te och satte mig här
jag är inte ett dugg trött
jag förstår inte hur jag inte kan vara det :P
så blir man ju typ stressad att man borde sova & sånt
jag som ville somna på stört så det blev lördagmorgon på en gång

imorron blir det iaf en heldag på forum typ
vi ska vara där vid tolv för då har vi rep med streetdancen
sen ska vi gå igenom uppvisningen och kolla byten och såna saker
klockan fyra så kör vi första föreställningen
det kommer bli grymt kul

men nu ska jag ge mig
ska väl ligga i sängen om jag ska somna nån gång
natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0