badkaret är min bästa vän

nu är jag hemma från jobbet
det har inte varit så kul idag
väldigt stressigt & mycket att göra
jag & linda tog hand om 136 gäster
det var slut på allt samtidigt & fullt med disk
hade underlättat extremt mycket om vi hade varit en till
men det funkade det också tillslut

när frukosten stängdes så var det dags att plocka ihop & greja
jag tror jag har diskat alla tallrikar, bestick, glas & koppar som finns på brage
fattar inte hur det kunde bli så himla mycket
men det kändes som jag stod & diskade i över en timme
tog en evighet att få ihop allt i köket
kl ett var vi klara & då hade vi jobbat i sju timmar
då ville dom ha hjälp på städ
så vi fick glatt gå upp & fortsätta jobba
vi hann iaf med ett par rum innan vi gick hem kl två

när jag kom hem så hoppade jag ner i badkaret på en gång
så himla skönt, massera mina trötta fötter
låg & flöt ett tag, avbelastade ryggen
den var inte så himla glad efter idag
känns lite läskigt att jag redan nu, bara 20 & får ont i ryggen :s
så när jag låg & badade så kom jag på att simma vore nog bra efter man jobbat
om lugnet har öppet imorron så ska jag sticka dit & simma imorron när jag slutat
sen efter det så är jag ledig tills nästa helg, himla skönt det :D

nu ska jag äta mina nudlar & se på how i met your mother!
poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0