den långa vandringen

¡Buenos días!

här sitter jag och degar
nu känner jag mig extra degig
& det beror på att jag tänkte hänga med & träna med hanna på svea
men när vi kom dit så fick jag reda på att det kostar 150 kr att träna en gång
det hade jag inte lust att betala :P
så nu tränar hon och jag är bara deg :P
men jag ska tydligen få en gratisvecka av bjömpa
det var snällt & ganska passande också
jag har inte så mycket jobb just nu
så jag kan ju roa mig med att träna
men nog för att jag typ kommer dö för jag har inte tränat på aslänge :O

men innan jag blev såhär degig så var jag & hanna ute å gick lite
hon kom hit till mig en sväng idag för vi skulle vandra bort till röda korset & kolla
för förra gången vi var där så var det stängt
men det roliga var att det var stängt idag med, dom är på semester & öppnar 4/8 igen xD
så det var mindre lyckat, men vi gick in på dollar å kollade lite
sen delade vi på en macka på subway också så det var inte helt waist of time :D

nu har jag laddat till wild rose festival lite iaf
det blir ju inge ufl utan kultiration kommer till horndal ist
mindre, billigare och närmare (Y)
så idag har jag så gott som bara spelat kultiration
väldigt soft musik & det ska bli kul att se dom live!

men nu ska jag dra till kupolen & träffa zandra å daniel lite
sen kl sex ska jag hämta ut harry potter biljetterna :D woho

poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0