kfum dansstudio!

när jag lyssnar på leona lewis - bleeding love så går mina tankar direkt till dansen
inte för att vi haft uppvisning till den låten eller så
utan det är en av våra uppvärmningslåtar
och alla fina & glada minnen kommer tillbaka
jag saknar dansen väldigt mycket
tycker den kan börja nu
jag blir så glad av att vara där, av cattis, av gemenskapen & alla människor man lärt känna där

jag var ute & vandrade runt här i stan i Borlänge för mig själv
& så gick jag in i gallerian & gick förbi det lilla caféet där
helt plötsligt så ser jag ett himla vinkade bakom disken på caféet
då är det mathilda som jag dansat med några terminer
jag hade helt glömt av att hon sagt att hon sommarjobbar där lite
vi pratar emellan hon gör sallader till kunderna
& nu saknar jag dansen ännu mer


här har vi showjazz gruppen
där var det utan tvekan mest gemenskap
så himla härlig grupp
hoppas bara alla fortsätta nu i höst
kommer bli så himla kul !


få se vad det blir för kurser denna termin
det lutar åt :
showjazz
streetjazz
streetdance
modern dans eller ragga
eller båda :p

men sen får vi se om det blir modernt igen eller om det kanske blir ragga i stället
för nu är det en annan lärare på moderna nivå 2 & jag vill ha kattis på moderna
jag vet inte riktigt hur jag ska göra faktiskt
dels för att pengarna, jag har inte precis 3000 att slänga ut bara sådär just nu :(
så vi får se om jag kan gå alla kurser som jag vill
sen hur det blir med jobb också, det måste ju passa in så det inte krockar
det skulle ju funka om jag får fortsätta jobba på brage för då jobbar man bara förmiddag ändå
men jag vet inte om jag vill jobba kvar där & orkar jobba hela hösten :P
det skulle ju i och för sig vara bättre än inget jobb såklart

poff

Kommentarer
Postat av: Nina

hihi, va roligt ja hitta din blogg;D ååh, klart du måste fortsätta på modern!:D vilken streetjazz kommer du gå, jag funderar på 2:an, men du kanske ska gå 3:an? kraam!

2009-07-26 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0