mi hermano

idag har jag varit på brage & jobbat några timmar
inte så många timmar idag eftersom det är söndag & då är man dyr
men jag klagade inte på att få gå hem kl ett :)

väl hemma så degade jag lite, såg på how i met your mother för ovanlighetens skull :P
sen ringde rickard som jag försökt fått tag på under dagen
han ville ha lite matlagningssällskap
inte mig emot, vi gjorde chili con carne, det blev mycket gott!
medan vi gjorde mat så hade vi en liten spanskalektion
slog upp olika meningar för att se vad det blev på spanska
http://bennison.se/?p=222
gå in där och se vilka fina meningar vi hittade på :)

sen lirade vi guitar hero ett tag
han har köpt nytt så det var roligt med lite ny grafik & låtar!
mycket trevligt att få umgås med rickard lite :)


nu har jag typ blivit förkyld, så jag ska försöka samla kraft & dra mig upp kl fem imorron
sen är jag ledig ett bra tag :D
har en del saker planerade under den tiden så det blir najs.
bland annat har jag bokat biljetter till harry potter nu på torsdag
ska bli spännande att se den!

nu är klockan åtta och jag ska lägga mig & se på Walk the line som går på tv nu
poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0