trött

hej hopp
jag skrev att ni skulle få uppdatering inom kort
har inte orkat skriva nåt på ett tag, jobbar för fullt
då orkar jag knappt sitta här ens, bara hem till sängen igen :P

men i alla fall
Peace & love har tagit slut
skönt tycker jag som bor här i stan
när alla miljoner människor (känns det som) åker hem igen
under PL bodde zandra & daniel här hos mig
jag & zandra såg på govenor andy och det var mys :)
sen var jag & hanna & diggade till timbuktu, riktigt bra var det
jag hängde även med hanna & carro på the sounds
efter det tog mitt PL slut, eftersom jag bara hade fredagsbiljett
men lördagen var mysig den också
jag var i säter på dagen och firade mamsen som fyllde 60 år!
alla syskon samlades (utom jörgen som bor långt bort)
vi åt tårta & mamma öppnade paket
sen skulle alla hem till sitt
då drog vi iväg och spelade lite minigolf på campingen vid ljustern

lite senare drog vi tillbaka till borlänge & PL-yret igen
då hittade jag hanna & zandra i min lägenhet när jag kom hem =)
dom hade tydligen picknick på gräset inte långt ifrån
så jag hängde med dit och myste med dom
efter ett tag kom christian & joinade picknicken

tillslut skulle folket in på området
då gick jag & christian upp till mig
zandra & kim hängde med upp en sväng
men på vägen ner ramlade zandra & gjorde illa foten
så hon blev kvar hos mig
vi tänkte kolla på film men det kom folk upp hela tiden så vi kom inte så långt
någon gång runt ett tror jag det var så fortsatte vi se filmen
men jag vet inte hur mycket folket såg av filmen :P
ingen var speciellt pigg, chrille åkte iaf hem runt tre
då började grannen uppe på dunka michael jackson för fullt
men vi somnade tillslut ändå =)

söndagen så var det tänkt att vi skulle åka & bada i dammsjön
men zandra kom inte så långt som sagt :\
så jag hängde med rickard, jessica & christian
det blev årets första dopp för mig, skönt vare :D

någon dag efter det så var jag med r, j & c till leksand sommarland :D
det var väldigt trevligt där
vi åkte rutchkana med ring hur många gånger som helst!
& jag fick mig en rejäl solbränna, rosa som en räka
men det var det värt!

jörgen & rebecka var & hälsade på en helg
mycket trevligt !
vi grillade med marlene & daniel
busade massor med rebecka
åt jordgubbar & glass
rebecka öppnade packet för sin 2 års dag den 17 juli =)


hon fick ett par foppatofflor som hon sprang runt i sen =)


hon satt ute på verandan & lekte med stenar :P :)


rebecka & jörgen käkar glass i hammocken :)


käka jordgubbar från mammas land :)


nu mera regnar det bara & det verkar inte ta slut :P
men det gör inte mig så mycket för jag jobbar bara ändå
har jobbat tre dagar i städ på brage
man är riktigt slut när man kommer hem därifrån
idag hade jag stegräknaren på mig
från att jag gick hemifrån & sen kom tillbaka hem vid tre
hade jag gått 9698 steg & det känns i fötterna

nu ska jag jobba i frukosten lördag & söndag
jag & linda andersson jobbar imorron :P
jag skulle börjat kl 7 imorron men eftersom hon är ny
så ville hon inte vara själv den första timmen, vilket man kan förstå
men annars så hade jag nog sovit i säter & hållt hanna sällskap
blir lite svårare att ta sig in till borlänge till kl 6 :\
men får bli nästa helg kanske =) då börjar jag kl nio i städ igen :P
eller innan det, ledig mån-fre :D

jag hittade precis ett spel som verkade ganska intressant
http://nattkatten.blogg.se/2009/july/sex-and-the-city-spelet.html

ett Sex and the city spel !
skulle vara intressant att prova nu när man sett den där serien ett antal gånger
några gånger för många tror jag till & med :P


poff




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0