verner

här sitter jag i min nya datorstol, verner
& med min nya kalender, skönt att kunna skriva upp saker & planera



idag har jag och mamma varit på ikea
när vi märkte att solen inte ville skina så mycket
så drog vi en sväng till gävle
hem kom vi med lite olika grejer
jag fick en stol, en lampa, glas & lådor

jag har inte riktigt vant mig med verner än
alltid ovant med nytt, men skönt sitter jag i alla fall

det var en liten uppdatering om denna dag
vidare om vad jag pysslat med i veckan, kommer inom kort

nu kokar vattnet & makaronerna är redo att dyka i

Kommentarer
Postat av: Jenny

kul med ikea!

besök gärna min bloppis. fylld med fynd!

jennsansklader.blogg.se

2009-07-10 @ 14:33:08
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0