ändringar

saker & ting blev inte som planerat
som jag hade sett fram emot allt
min födelsedag blev inte firad i säter hos marlene med massa folk
men vi hade det väldigt trevlligt hos R&J :)
tack för alla fina presenter allihop!
men blev tyvärr en födelsedag & midsommar med mamma på falu lasarett
hon har haft känningar från gallblåsan som hon opererade bort för länge sen
hon hade väldigt ont i onsdags så hon blev skjutsad till akuten av marlene

så nu får vi se utifall vi kommer iväg till azorerna
vi har inte fått något besked från läkarna hur det ligger till
om det blir operation eller om det kan fixas utan det
annars blir det kanske P&L i stället, men vi får se
om det inte blir resa nu så blir det en i höst i stället i alla fall
vi var alla överense om att inte åka utomlands utan mamma

zandra har bott här sen i onsdags, har varit skönt att haft sällskap
när man inte vetat hur det stått till med mamma
istället för att sitta helt ensam & vara orolig
men nu ska hon lämna mig & åka hem till daniel
ikväll ska vi ut & äta, jag, rickard, jessica, marie-louise & hennes familj
& kanske mamma om hon får komma hem och orkar följa med
väldigt kul att marie-louise & dom inte hade något för sig idag
inte ofta man träffar dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0