bloggyra

jag trodde inte att jag skulle skaffa mig en blogg
men titta nu har jag ju en också och det är ju ganska trevligt ändå
det känns som det är en himla bloggyra, varenda person man känner har en blogg nästan
snart har väl min mamma en blogg också :P fast då måste hon ju ha en dator först så det lär ju inte hända på ett tag, men ändå :D
det är roligt med bloggar, speciellt om man har vänner som bor långt bort
då tycker i alla fall jag att det inte känns som dom är lika långt bort när man kan ta del av vad dom pysslar med om dagarna.




broder Rickard & Jessica har en blogg nu som jag läser
så jag tänkte länka till deras!
http://bennison.se/


bilden är från julafton, jag hittade ingen senare bild tagen på er båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0