hemma

nu har jag landat hemma hos mig
efter att ha varit hos carro sen igår
vi tittade på Twilight & sen också på Scream :P
sen däckade vi båda i soffan
sov med kläderna på och vaknade med lite ont i nacken :P
idag blev det lugn start på dagen
vi tog en sväng på stan och käkade på nyöppnade Wayne´s i gallerian



nu är jag hemma i alla fall
skönt att ta det lugnt & vara ensam lite
när jag kom hem så la jag mig i sängen
läste lite i boken men sen blev jag så trött
så jag tog mig en powernap

snart dags att göra lite käk tror jag
och kolla på dom sista House avsnitten av säsong två

imorron kommer Zandra hit :D
blev en dag tidigare, inte för det gör mig något
hon kommer hit med tåget fem i åtta
då ska jag hämta henne där om jag får låna bil :P

men innan dess ska jag till säter en sväng
jag & mamma ska hälsa på en bekant i skäve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0