ny design

som ni ser så ser det inte sig likt ut här
Zandra som skrev i inlägget under, gjorde denna fina nya design
och jag är helnöjd, hon fick verkligen till det!
nu förstår jag vad folk menar när dom säger att det blir roligare att blogga när den är egen :)

igår var det studentfirande som gällde
jag och hanna tittade på jenniefer när hon hade utspring på haga :D
studentbjudning som sagt kl 15 hos henne
och det var nog den godaste maten jag ätit på länge
god mat, bål och champange och sen tårta på det
då kände man sig som att man skulle kunna rulla hem
det var jättekul att jag blev bjuden :)

kvällen spenderades här i borlänge
jag, hanna och tom träffades här först, drack lite, snackade och spelade lite kort
sen hittade ola hit och senare ramlade jenneifer och emma hit en sväng
vi stack ut på stan strax efter tolv tror jag det var :P
en hel hög med studenter på stan var det som vanligt
jag och hanna kom hem hit till mig vid tre ungefär

idag har det varit segt
hanna åkte hem på förmiddagen
då tittade jag vidare på sex and the city
senare tog jag en promenad till willys och handlade
och gjorde den godaste omelett på länge
jag konstaterade också att små cocktailtomater är urgoda!





jag har blivit helt tokig i omelett, keso, avocado och basilika! så jäkla gott. NOM!




som avslutning på denna lördag så ska jag sätta mig i soffan, käka chips och se på filmen Tillsammans är man mindre ensam.

Kommentarer
Postat av: per

nice design! : D keep on writing < :

2009-06-07 @ 12:20:21
Postat av: Angelica

Ser ju så jäklans god ut dendär omeletten =D lär pröva! Recept?

2009-06-07 @ 14:06:25
Postat av: Alex

Jag blir hungrig av din blogg! XD

2009-06-07 @ 14:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0