onsdag

god morgon!
nu har jag vaknat till liv igen.
idag är det onsdag
inget speciellt med det
förutom att vi skulle börja dra oss mot arlanda kl fyra imorron bitti
det är ju lite tråkigt att tänka på

men nu får jag se fram emot att gå på P&L på fredag
och göra det bästa av det :)
sen börjar jag jobba den 8 juli
jag & Hanna ska & kika på pridetåget i Stockholm var det tänkt
det skulle vara väldigt roligt i alla fall det blir av :D

men nu tillbaka till idag
idag drar väl P&L igång på riktigt
så jag ska dra mig till Säter
orka vara här när alla andra är ute å röjer
nä då softar jag hellre hos mamma
ikväll ska vi grilla med några bekanta
vi får hoppas på att vädret blir som igår
ser lite mulet ut nu men det kan ju ändras

men jag är tillbaka på fredag och då kör vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0