på kupolen med Jessica

jag och Jessica hamnade på kupolen
hon skulle leta lite nytt smink
vi hittade mycket roligt smink, spännande färger :D

vi hittade även massa roliga bikinidelar
och så var det ju självklart rea över allt typ
så tack vare snälla jessica så fick jag en ny bikiniöverdel och en ny bh :D
jag hade nämligen inget kort med mig så då fick jag låna av henne så länge
kul att träffa henne lite, var ett tag sen vi gjorde något ! :]




nu ska jag tillbaka till mitt andra hem, the efraimsson's ;D
jag skulle tydligen med dit på middag, vin och singstar
det säger man ju inte nej till ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var jätte skoj att hitta på nått :) får bli snart igen tycker jag :D och du det var så lite så, man ställer ju upp för sina nära och kära eller hur :) bara de svarta byxorna kvar nu :D jag är fortf super sugen på klänningen från stadium xD

2009-06-11 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0