seg lördag

idag har jag inte gjort mycket spännande
det är ju så hemskt tråkigt väder så man kan inte göra annat än sitta inne och dega
jag har tittat på några avsnitt av House, är inne på de sista avsnitten av andra säsongen.
förutom det så har jag legat i sängen och läst ett bra tag



jag har läst ut en tunn bok samlad med krönikor
sen började jag läsa boken jag beställde för ett tag sen
14 år till salu
men nu blev jag så trött så jag gick upp ur sängen innan jag somnar
känns konstigt att klockan redan är över sju
jag har ju inte hunnit med något idag känns det som
men det är lika bra att idag börjar ta slut för jag skulle ändå inte gjort nåt vettigare om klockan var mindre :P lika bra att det blir söndag så man kommer upp i lagom tid och får lite mer vettigt gjort :P

nu ska jag måla på nytt nagellack, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0