studentbarn

imorron är det som bekant dags för borlänges studentbarn att bli fria.
det har märkts att det varit studenttider, det har varit party på flamingo varje kväll känns det som. :P

jenniefer tar studenten imorron, det ska firas :)
jag och hanna ska till säter och koka ihop saker senare idag.
kl 12 i morron är det utspring för jenniefer och det ska vi självklart se!
sen är vi bjudna på studentfika kl 15 hemma hos henne. mys.
på kvällen blir det väl full vart i liljekvista parken.



det är lite svårt att ta in att det redan är ett år sedan som jag & mina vänner tog studenten.
vad har jag gjort hela året liksom? :P
jag saknar inte precis skolan i alla fall xD
nog om det ^^
nu borde hanna träna snabbare så jag får något att göra.


jag beställde två böcker från adlibris idag

Peter Gröndahl, -+=
Caroline Engvall, 14 år till salu

det är ju inte så långt kvar tills vi ska utomlands och då kan det vara bra att ha böcker med sig när man ska flyga i 4 h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0