studentparty

igår tog falun som bekant studenten
jag, hanna & kim var till haraldsbogymnasiet och kikade på Alex som hade utspring vid tolv
sen drog vi till stan där vi väntade på att NTI skulle ha utspring som var vid ett
vi träffade de flesta av lärarna och det var kul att se dom igen & alla elever och så klart :)
jag & kim stannade och såg på vagnarna som åkte i stan men då åkte Hanna mot Säter
vi var bjudna på Alex studentmottagning
men tyvärr så var vi båda förvirrade & hade fått för oss att den skulle vara i Borlänge hos hennes pappa
så vi fick lämna bilen i Borlänge & ta första bästa bussen till falun
det var trevligt att få bli bjuden på den & god mat & tårta fick vi :)

sen var det hem till Alexs mamma som var nästa, där hennes klass skulle träffas på kvällen
senare kom Jenniefer, Sofia, Robert & Nils dit också
vid halv elva åkte vi ner mot staden & ställde oss i Etagekön
denna gång kom vi in, till skillnad från när jag själv tog studenten :P
det var inte igår jag var på Etage & där var det en del omgjort
jag träffade massa bekanta folk där & jag, Alex & Kim dansade för fullt på det nya dansgolvet

strax efter ett så började jag leta på Alex för att säga att jag skulle pysa hemåt
jag tog nattbussen tillsammans med en hög sjungande studenter
hemma var jag lite efter två och då var jag inte trött alls av någon anledning :P
så jag låg och tittade på Miami ink & LA ink till halv fyra

idag vaknade jag först klockan tio och gick upp en sväng och drack vatten
la mig igen & när jag slog upp ögonen igen och tittade på telefonen så trodde jag inte mina ögon, klockan var tio i två, jag kollade på klockan på väggen och den sa samma sak
det var verkligen inte igår jag sov så här länge! :P
men nu är jag uppe, pigg men med lite stela axlar :P
idag blir det inte mycket gjort, jag ska bara såsa runt här hemma & titta på House :D

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0