bailar

jag har inte dansat sen torsdagen innan vi åkte utomlands
eller jo, jag var på en klass modernt på lovet
men förutom det har jag inte dansat på aslänge
två veckor närmare bestämt
det känns som att jag är efter på allt d:

det är ju inte så konstigt att jag är efter på moderna för jag har bara varit med på två klasser för jag hoppade in i gruppen mitt terminen typ d:
men det lär väl känns bättre efter denna vecka hoppas jag iaf :)
nu blir det fullt ös

måndagar, streetdance
tisdagar, streetjazz & showjazz
onsdagar, modernt
torsdagar, ragga

nu är det inte sådär himla långt kvar till uppvisningen heller
den är 5-6 december
så det är bara en ynka månad kvar
det ska bli ruggigt kul! :)
& det ska bli spännande att se hur det kommer gå att ha 5 danser denna gång
det var nog stressigt att byta om och greja förra året då jag var med på 4 :P
men man ska ju utmana sig själv xD
det kommer nog gå finfint ändå :>

en halvtimme kvar, man kanske ska dra på sig lite träningskläder nu då

POFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0