lugn

här sitter jag och dricker té
jag kom hem för några timmar sen
har umgåts med hanna lite i helgen
men nu sitter hon på bussen på väg tillbaka till halland
men vi har bra planer för när hon kommer tillbaka till jul :>

det känns inte som att jag har varit hemma så himla mycket sen vi var utomlands
har sovit i säter ett par nätter & flängt runt hit å dit
så nu ska det bli riktigt skönt att få vara hemma ett tag
jag har inte så mkt planerat
förutom att jag ska dansa mån-tors
nu är lovet äntligen slut så man får komma igång igen :)
sen fick jag nyss höra att jörgen, lisa & rebecka ska komma till dalarna nu i veckan som kommer!
det ska bli väldigt kul att få träffa dom igen

men men, det jag skulle komma fram till är att jag var trött, kände mig stressad av nån anledning när jag kom hem hit idag. det kändes väldigt skönt att komma hem till en tom lägenhet, en lägenhet som var en himla röra men ändå.
det var massor av saker som var här som jag bara kommit hit å dumpat och sen dragit vidare.
en massa tvättad tvätt, påsar med jeans, kläder på golvet, och saker som jag släpat hit och dit.
så när jag kom hit så hittade jag en hög energi och började greja här
gjorde rent badrummet, plockade bort allt som låg överallt
jag slog inte på datorn förän jag var klar
under tiden så spelade jag några nordmanskivor i cd spelaren
när jag var klar så la jag mig på sängen ett tag
sånt borde man göra oftare, lyssna på nån lugn musik och greja bara helt för sig själv

jag blir väldigt lätt stressad.
datorn & telefonen borde man faktiskt koppla bort lite då och då.
inte bry sig om utifall någon vill ha tag på en.
det brukar ofta inte handla om så mycket viktiga saker så man kan vara för sig själv en stund.
jag är i alla fall nu mycket lugnare nu än när jag kom innan för dörren.
nog för att det inte berodde så mycket på dator eller telefon men ändå.

skönt var det i alla fall
& jag borde lyssna oftare på nordman för det är riktigt skön musik
kul är det också att lägga på en skiva i cd spelaren, det gör man inte så ofta nu mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0