vad är det för dag idag?

tjoho!
tänke dela med mig av en uppdatering här
nu när jag har så mycket att göra menar jag
det enda jag har gjort denna vecka är att ha dansat
okej, jag var hos tandläkaren i måndags och blev plågad
jag har inget för mig om förmiddagarna
förutom imorron, då ville grand ha min hjälp
helt okej med mig
då kanske jag få något gjort imorron iaf
jag får inte mycket att göra när jag är helt ledig.
jag bara degar runt
har noll koll på vilken dag det är typ
för det spelar liksom inte så stor roll :P

nästa vecka kommer jag iaf att dansa varje dag :)
måndag till tordag, dans som vanligt
fredag ska jag vara vikarie på dansstudion och sen ska vi repa modernt
lördag blir det rep för showjazzen
söndag blir det bodyjam på svea :D
repen har vi för att cattis var sjuk förra veckan och vi behöver dom gångerna för att öva in danserna

i alla fall, det är ju ändå ganska soft att inte ha så mycket att göra
man kan träffa folk å göra saker, åka hit och dit när man vill
om man nu orkar sig upp ur sängen vill säga, det är ju en förutsättning :D
man kan iaf göra lite som man vill, när man vill osv
det kommer inte vara för evigt
jag kommer ju i december börja jobba på romme alpin
och dom sa att jag skulle vara glad om jag fick vara ledig en söndag
det kommer bli en jäkla omställning
förhoppningsvis till det bättre
då får jag pengar iaf, äääntligen


aja det är ett litet tag kvar dit ändå
första ska vi ha dansuppvisning!
just nu känner jag mig lite nervös för den
för ingen dans sitter perfekt, jag är lite förvirrad för det är så många nu
men det lär väl lösa sig nu inom de närmaste veckorna
för då kommer vi ju bara köra koreografi

nog om det.
ville bara dela med mig lite
POFF !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0