här går det undan

halva den här veckan har redan gått
jag har haft fullt upp & snart åker vi!
jobbintervju i måndags, dans
arbetsförmedlings möte, tisdag & dans
idag ska jag till avesta med mamma
imorron ska jag packa ihop massa till resan
fredag ska jag till tandläkaren

i helgen jobbar jag på grand
och söndag natt så drar vi :D

jag börjar bli lite spänd å tycker det ska bli söndag nu
det känns extra skönt att få åka iväg på söndag nu efter att jag har haft massa saker för mig nu de senaste veckorna :)

sen så var det ju himla kallt idag också, var väldigt frostigt idag när jag tittade ut genom fönstret
så då är det helt okej att åka iväg å slippa det i en vecka ;D

poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0