tidig morgon

jag är som vanligt vaken så här tidigt nu igen
när jag vaknade till liv nu i morse så kändes det som att klockan var mer än åtta
så jag kände mig lite nöjd över att jag nog lyckats sova lite längre idag
sen tittar jag på telefonen, 07.57!
det var då själva fan.
vad ska jag vara vaken nu för?
jag har ändå inget att göra

jaja.. det var inte det jag skulle komma fram till nu
jag sitter här & dricker te & läser lite bloggar
så kom jag in på magnus ugglas blogg
läser massa inlägg som jag inte läst innan
& läser ett om att han ska till tandläkaren
han skriver :

"Svårare är då att acceptera att det här plågsamma besöket hos tandläkaren kommer att kosta mig femtusen spänn. Femtusen! En taxiresa ner till Jönköping. För att någon skall få möjlighet att göra mig illa."

jag har själv ont i en tand, inte så mycket men lite ibland
men kostar det 5000 att laga hål?!
då kommer jag få ha ont i min tand lite då och då & länge till
maggnus ugglas blogg är för övrigt ganska kul att läsa
http://ugglanyheter.blogspot.com/


inatt ska jag banne mig sova i säter hos mamma
där brukar jag klaga på att det är kallt
men det är rena paradiset jämfört med här nu!

poff !

Kommentarer
Postat av: per

kostar ju inte lika mycket för oss unga som är försäkrade hos en tandvård : ) men visst kan det kosta lite : p därför man borstar gaddarna nogrannare nu när man är 20+ x)

2009-10-01 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0