träff här, träff där

inatt sov jag som en stock, efter den långa dagen igår
jag blev lite missnöjd när klockan ringde kl sju dock
hade velat sova mer :P
men jag gick iaf upp då, sminkade mig i lugn & ro
lyssnade på vakna med the voice, åt frukost
sen gick jag för att ha gruppmöte i stadshuset
jag hittade dock inte rätt till en början
så jag blev en kvart sen till mötet
men det gjorde inte så mycket tror jag
sen fick jag i alla fall träffa en socialsekreterare
vi ingås sen efter ett tag att vi möts förut, hon bor nämligen vid rickard, haha :p
det kan man kalla liten värld & ett sammanträffande, snäll var hon i alla fall
aja, nog om det, bra gick det där i alla fall, hon tyckte det såg bra ut & det var ju skönt att höra

sen vandrade jag över til dansstudion & träffade cattis
vi satt & pratade rätt länge, kom dit strax efter tio
jag har ju alltid tyckt om cattis
men nu tycker jag om henne ännu mer, när man liksom mest bara fått se denna danslärare som vi alla tycker om, men nu fick jag se människan bakom, hon berättade massor utifrån sig själv & vad hon varit med om
det var väldigt skönt att höra vad hon hade att säga, om mig & alla olika tips hon hade
hon guidade mig lite i hur man kan tänka när man har korreografier & sånt :)
nu har som sagt fått lite riktlinjer från henne & det känns bra
det var skönt att få höra hur det verkligen är & hur det kan gå till
hur det är på skolan, om konkurrensen & allt möjligt

ja vi får se vad som händer, vart man tar vägen

poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0