tres días

nu är det bara tre dagar kvar tills vi drar :D
iih det ska bli så spännande !
vi lämnar säter runt två på måndag morgon
kl sju på morgonen ska planet lyfta
jag har packat det mesta
förutom saker som jag använder dagligen
sen håller på att tvätta lite kläder just nu som jag ska ha på mig på resan dit

vad ska man pyssla med dom få dagarna som är kvar då?
på mitt schema står det för idag inget speciellt
kanske träffa alex å fika senare idag
imorron ska jag börja på grand kl 7
& på söndag börjar jag nog halv 6
det blir lite segare att komma upp till den tiden
men det är bara att bita ihop & köra på :)
efter jobbet på söndag är det bara att packa ihop det sista
och vänta på att vi ska börja brumma bort till arlanda :D

ska bli himla skön att komma bort från detta tråkiga & kalla väder
och få vila upp sig lite, jag ska vila upp mitt knä som jag har haft ont i ett tag
det är himla tråkigt att behöva ha ont när man vill dansa

jag har ju svårt att låta bli att dansa också
det kan man ju konstatera nu för att jag har börjat på moderna igen
pratade med cattis i onsdag & det fanns plats kvar och hon tyckte jag skulle vara med
det var riktigt kul att gå på modernt igen & uppvisningsdansen kommer bli asbra
jag fattar inte vart cattis får allt ifrån, hon är fantastisk

en till kul sak som hände idag var att dom har gjort klart allt med mina fönster nu
dom har smort gångjärn & grejer & så var dom här å gjorde rent dom imorse med
skönt att ha allt klart nu tycker jag, det tog ju sin lilla tid
men nu ser jag ut och det är varmt och skönt så jag är nöjd

nej nu tycker jag det kan bli söndag!
poff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0