Af

jag vet vad dom flesta tycker om arbetsförmedlingen :P
dom förmedlar inte jobben osv osv
men jag tycker det är ganska skönt att gå dit å få prata med någon och få tips
jag gör ganska mycket på egen hand, söker jobb & så men ibland kan man behöva en liten spark

jag pratade med maria idag & fick tips om ett jobb i säter som dom hade ringt till af om idag
så på vägen hem så rinde jag & ska dit på intervju imorron :)
det var ett jobb för lokalvård i säter, gustavs & stora skedvi, timanställning
bättre än inget nu när jag inte är på brage nåt mer
dagstid var det också så jag kommer förhoppningsvis hinna hit å dansa om kvällarna :D
maria pratade även om jag kanske skulle kunna få vara med i en vägledningsgrupp
det skulle ju inte sitta helt fel för förvirrad mig

imorron ska jag också hinna med att fika med helene när jag kommer tillbaka till borlänge
sen kommer jenniefer hit och vi ska ha lite mer serierejs & handla mat på coco thai :D
kommer bli najs, nu har jag varit en seg deg två dagar i rad så jag är glad över att ha nåt att göra imorron!

jag kikar över mitt cv nu
är detta en bra bild på mig som jag kan ha i mitt cv?
ser jag ansvarig ut? eller nåt xD





bara en timme & fyrtio min kvar tills dansen börjar, hurray!

poff

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja jag tyckte att det var en bra bild :)

Skulle lätt anställa dig!

2009-09-02 @ 10:48:52
Postat av: emma

hoppas du har en bra onsdag (:

2009-09-02 @ 19:29:20
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0