bailar

godkväll
jag känner mig lite mörbultad efter dansen
har lite ont i knäna, eller snarare på knäna
vi har gjort massa steg på golvet aka hasa sig fram på knäna typ
man blev lite trött & fick lite ont efter ett tag :P
jag lyckades även bränna ena fotknölen också när vi gled över golvet
ajaj säger jag bara

förutom det så är jag trött i hela kroppen & huvudet
idag kändes det sådär bra & jag tog i mycket båda klasserna :D
http://www.youtube.com/watch?v=fNpidAAMQSo
den där låten är för övrig den vi dansar till på showjazzen
riktigt najs tror jag det kommer att bli !

när klasserna var slut så pratade jag lite med cattis
jag ska träffa henne om en vecka på studion
jag frågade nämligen om hon kunde berätta om danshögskolan i stockholm som hon har gått :)
hon verkade glad & ville gärna berätta om det
så det ska bli riktigt roligt att höra, hennes tankar, om hon har tips & om mina förutsättningar


idag så var jag också på andra träffen i vår vägledningsgrupp som jag går via af
vi hade gjort ett test som skulle visa vad man skulle arbeta med på ett ungefär
jag blev ganska förvirrad av allt det :P
kom inget fram till något speciellt bra men det kommer väl
har ett par träffar kvar som tur är

men det jag tänkte höra med er som läser mig blogg är,
vad tycker ni som känner mig (& inte känner mig kanske) att jag skulle passa att jobba med?
jag funderar ju som ni nog märker på, danslärare/pedagog men jag är inte alls säker än
så det behöver ni ju inte tipsa mig om utifall ni nu skulle tycka det :D
men mina funderingar kring detta åker hej vilt så gott som hela tiden
jag funderar & funderar men kommer oftast inte fram till något, förutom en enda röra i mitt huvud :P
skulle vara kul om ni som känner mig kan säga vad ni tror jag skulle passa till att pyssla med :)
ni vet ju forhoppningsvis hur jag är & lite hur jag funkar.

nu ska jag strax bädda ner mig under mitt duntäcke & se på lite sex and the city!
få se om jag kan sova nå bättre inatt än de senaste nätterna som gått

poff!



Kommentarer
Postat av: per

Du verkar ju tycka om att dansa så det vore ju värt att testa på kanske : D man kan ju inte vara 100% säker på något utan måste testa på å känna efter : ) testa på det du tror du kommer trivas med helt enkelt : D och försök hitta utbildning i jönköping ; ) även om jag tror chanserna om att en dansutbildning finns här är små : / : p

2009-09-30 @ 10:56:09
Postat av: Alex

Jag tror att du skulle bli en utmärkt makeup-artist! Det är din grej :)

2009-10-05 @ 11:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0