bättre

igår var jag som sagt på en jobbintervju
om man nu kan kalla det jag var på för en intervju
jag kom dit, skakade hand, hon fick mitt cv, hon berättade om jobbet i ungefär en minut, gav mig ett papper att skicka in till polisen & sa att det var allt hon ville & att jag skulle komma tillbaka när jag fått utdraget från polisen :P
aja jag hittade dit & visade upp mig i alla fall
sen åkte jag tillbaka till mammas jobb & gick upp & pratade med joanna som var där & jobbade
hon är från chile & är verkligen jättesöt & snäll
hon tipsade i alla fall mig om att jag borde höra om jobb på hemtjänsten där i säter
så hon sa vem jag skulle prata med & så jag drog ut ett cv & letade på maria
som var väldigt trevlig & positiv
men hon anställde inga som inte hade gått omvårdnad eller liknande men att dom brukade ta in folk på timanställning i alla fall
så efter jag varit där så började jag tänk på att man kanske skulle ta någon kurs i sånt som behövs för att jobba inom hemtjänsten, jag har ju ändå inget bättre för mig om dagarna
så jag ska försöka pallra mig till falun å snacka med dom någon dag
dock går mitt busskort ut på fredag men jag får väl lifta med någon eller nåt xD



jenniefer åkte hem till säter för en liten stund sen
så nu får jag roa mig själv
jag tänkte ta en sväng till kupolen & sitta där och glo på folk
det är ju ganska onödigt att gå i affärer när man inte har några pengar så :P
men det är för att fördriva tiden lite iaf, handla lite mjölk på vägen hem så jag kan göra stuvade makaroner sen :P
senare så kommer mamma hit för vi skulle leta lite efter några byxor jag kan träna i
få se om vi hittar nåt billigt man kan dansa runt i ^^

ikväll är det andra klassen ragga :)
ska bli kul att vara där & dansa med jessica
vi fick ju inte dansa någon street i måndags
men nu så :D
ikväll blir det att köra hårt för min del
idag är jag gladare än i förrgår då jag var på dans sist
jag tror att cattis märkte att jag inte var på topp för hon frågade om det var bra med mig under ena klassen :P
jag trodde jag skulle bli gladare när jag kom dit men jag hade ingen ork eller lust att anstränga mig speciellt mycket så jag mest bara hängde med
men nu jävlar :D ikväll blir det andra bullar

imorron smäller det, då är det viernes, eller vad nu fredag hette på spanska :D
då far vi i showjazzgruppen till östersund
kl 18 ska vi vara på dansstudion så kommner det en buss & hämtar upp oss
vi ska bo på scandic & ha det superkul :D
skönt att vara på hotell & inte jobba för omväxling :P
jag är tillbaka på söndag någon gång!




vara på gott humör - estar de buen talante
:D
vara på dåligt humör - estar de mal humor



poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0