brist

idag tänkte jag dra till svea & träna på morgonen
men jag hade sovit så dåligt & hade huvudvärk när jag vaknade
så jag stannade hemma i sängen <:
mamma kom hit runt tolv
då åkte vi till kupolen & köpte glass
satt utanför i solen, riktigt skönt var det
vi vandrade runt där på kupolen ett tag
letade efter en lotion som jessica tipsat om
tillslut hittade vi en :D
vi åt på matpalatset
& när vi gick runt där på kupolen så kikar man ju lite på kläder fast man inte ska ha några
det är inge vidare kul, för nu är det ju ruggigt fina kläder
& det är jättemycket som jag vill köpa, det bara kliar i fingrarna
men eftersom jag inte har en enda krona över känns det som, så kan jag inte handla nå kläder ;<
riktigt tråkigt är det & det får mig att verkligen hoppas på att ica hör av sig
japp, jag har sökt till ica lagret igen ..
där får man i alla fall pengar liksom
det hade inte suttit fel, är inge kul att behöva bli bjuden på saker jämt, man vill ju kunna betala för sig själv & inte hänga på andra
aja, det ska väl ändras inom en snar framtid hoppas jag
jag väntar fortfarande på att galaxen ska höra av sig
ska även söka jobb för säsongsjobb i romme alpin
dock inte det ultimata jobbet eftersom det är en bit bort
men det får lösa sig på något vis
kikade lite drömmande på blocket efter en bil idag :P

jaja.. nu till något roligare d:
jag väntar på att alex ska dyka upp, vi ska till parken & gunga lite i det fina vädret tänkte vi :D
sen ska jag dansa tio i sex, ragga!

jag fick även lite beröm över min sminkning idag
jag mötte bettan på kupolen & hon tyckte jag hade sminkat mig fint
då blev jag glad :]



poff!

Kommentarer
Postat av: Alex

Det va ju helfint! :)

2009-09-13 @ 07:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0