Estoy cansado

nu är jag tillbaka i borlänge
har haft en mysig helg i säter
innan jag åkte hit så hämtade jag lite smink från oriflame
ska väl prova det imorron :D då blir det grönt
när jag satt på bussen så ringde mamma
jag hade lyckats låsa henne ute
jag hade haft bilen och hon var på jobbet, hon hade även lagt ut en nyckel som sotaren skulle kunna ta och komma in med om jag inte var vaken. men jag tänkte att jag skulle vara snäll å lägga in den så slapp den ligga ute sådär.
så ja, mamma kom inte in i huset eller bilen för hon var utan nyckel :P
men som tur var så fick jag tag på carina som tog med min nyckel som går hem till mamma hem till henne

nu har jag i alla fall varit på streetdancen
jag var trött & tänkte stanna hemma
dels för jessica inte skulle vara med heller
men jag gick dit & det var skönt att jag gjorde det
kattis körde hårt med oss idag
men det gick bra när jag väl vaknat till liv <:

nu är jag ännu mer trött & har myst ihop mig i stora mysiga kläder
jag letade efter mina sockor men hittade dom inte ;(
dom behövs här & nu
första natten med plast som fönster
jag fryser redan men tur att jag har två täcken
varav ett som är duntäcke :D

jag har två goda ägg kokade som väntar på att bli ätna
blir lite äggmackor till 2 & ½ män som börjar kl 19
sen blir jag kvar framför tvn ett par timmar ikväll
kl 20 är det tinas cookalong som idag carolina gynning är med i
så då vill jag se det :D jag gillar henne faktiskt, hon är rätt cool
efter det är det dags att skratta lite åt de svenska hollywoopfruarna

när det är slut så lär jag nog däcka ganska bra om inte tidigare :P
jag har sovit bra i helgen men ändå varit väldigt trött

imorron ska jag upp & träna kl tio
sen två dansklasser på kvällen :D
tur att man har träning att roa sig med
annars hade jag nog tråkat sönder ^^

jag hoppas bara att jag inte håller på att bli förkyld eller nåt
jag kände lite lite innan dansen men hoppas det var nåt annat
eller att jag dansade bort eventuella dumma bakterier :)

poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0