fönster

när jag hade ätit & såg på house idag så blev det ett jäkla liv utanför fönstret
jag såg lite skuggor som rörde sig där utanför & bakom mina gardiner som var fördragna


nu syns inte skuggorna med kameran men dom var där iaf :P


när jag drog bort gardinerna så fick jag se detta



dom har alltså börjat greja med mitt fönster
så dom stod där & skrapade bort gammal färg
jag hörde knappt var dom sa i avsnittet d:
ska bli najs med nya fönster iaf
drygt bara att ha folk utanför fönstret hela dagen :P
nu har jag spelat klart, dags för sängen
man vet ju aldrig när dom börjar greja med fönstren imorron igen
kanske inte blir någon sovmorgon alls, vad vet man

poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0