god morgon

jag tänkte att jag skulle berätta lite om hur det var borta i östersund
vi kom fram dit strax efter tolv, då var det bara att gå & lägga sig
iaf för oss i det rummet jag bodde i, dom andra hade tydligen ränt runt till kl 4 eller nåt utan att säga nåt till oss d:
men vi var iaf pigga när vi skulle äta frukost kl 8 på lördagen :P
var väldigt trevligt att bo på scandic, god frukost, mycket god frukt <3

det var alltså riktsmästerskap i basket som vi satt & tittade på lite
vi skulle dansa kl två & vi kom dit till sporthallen ungefär kl elva
men det var kul att kolla på basketn i alla fall :D
vi dansade kl 2 & sen en gång till kl 4
sen var det även fler idrotter inom kfum som var där & visade upp sig
akido, skejtare & ett gäng superduktiga gymnaster
när vi dansat klart så gick vi tillbaka till hotellet
vi skulle nämligen på middag kl 8
så vi slöade på rummet ett tag, duschade å gjorde oss klara
vi fick potatisgratäng & fläskfile till middag & glass till efterrätt
mer än hälften av gänget gick tidigare så sen när vi kom till hotellet igen så letade vi på dom
dom satt å söp med skejtkillarna
så vi satt där & tittade på dom fram till kl tolv ungefär
då skulle dom tydligen ut på krogen för det var ett coverband som skulle spela då
dom bodde också på hotellet så dom hade tydligen sagt det iaf
jag, zara & jonna kom in på krogen & två skejtkillar
alla andra kom inte in xD
dom bytte nämligen vakt när jag hade gått in & sen så sa han till dom andra att det var 23 årsgräns
vi stannade inte så länge, vi lyssnade lite på bandet & dom var riktigt bra i alla fall
dom kommer till borlänge den 4 december sa dom så då ska man väl kanske försöka ta sig ut :)
vi hängde på skejtkillarnas hotellrum efter vi kom från krogen
men jag tröttnade på alla små så jag gick och la mig lite efter två

dagen efter åt vi frukost kl 9 & vi åt extra mycket eftersom det var sista morgonen :P
tjejerna & skejtkillarna var mindre pigga i alla fall :P
vi gick upp till hotellrummen & plockade ihop sakerna
gick till ica & handlade lite färdkost & sen lämnade vi östersund i vår lilla minibus strax innan tolv
det var inte lika mycket liv i bussen på resan hem xD
alla låg utslagna & försökte sova typ :P
vi var väl hemma i ljuva borlänge runt kl sex
det var ruggigt skönt att vara hemma
nästa år skulle vi tydligen åka på liknande grej till lund
så dom ville att vi skulle hjälpa till på borlänge marknad för att få in pengar så vi kan göra det sen

det var i alla fall kul att se östersund, mysig liten stad det, med en sjö alldeles vid stan
här kommer lite bilder som jag tog


det syns inte men där nere var sjön i alla fall :>


vi gick runt på stan & kikade mellan danserna


scandic!


basket :)




på krogen som låg precis under scandic där coverbandet on the rocks spelade :>


utsikten från hotellet



poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0