grejning pågår

när jag tittar ut genom fönstret så ser jag ibland lite folk som grejar
det är nämligen så att fönsterna ska renoveras & det ska bytas till något som kallas energi glas s:
det är säkert jättebra eller nåt :D
men då slipper jag iaf frysa i vinter då fönsterna var ganska otätade innan :P
det är ju bra  liksom :D
bonord har också haft hit lite smarta folk som har gjort något med antennen
så här fint blev det när dom var klara



nu tack var dom så har jag kanal 6, mtv & lite andra kanaler
det som är mindre bra är att nu är alla andra kanaler inte inställda så jag har bara dom nya & jag är för oteknisk för att lyckas ställa in alla andra kanaler xD
i och för sig så har jag inte ens försökt än men jag antar att det inte kommer gå så bra ändå, haha
jag får göra ett försök någon dag som jag känner mig extra lugn
så jag inte får lust att slå på något när det inte funkar :D
mitt tangentbord börjar faktiskt bli lite segt det med, knapparna börjar bli lite trötta tror jag :P

aja jag frågade i alla fall rickar dom han ville hjälpa mig att formatera om datorn
det skulle vara jätteskönt för den är seg & då blir jag irriterad xD
skulle vara skönt att komma tillbaka till xp med & slippa vista


poff

Kommentarer
Postat av: matilda

allt bra idaG? :D

2009-09-03 @ 15:19:23
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jättesöt blogg :) Följa varann via bloglovin? ;p

2009-09-03 @ 15:45:51
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Diza

Haha sjuk header xD

2009-09-03 @ 17:49:47
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0