hannabanan

här sitter jag & äter en banan
jag kom från jobbet för en timme sen ungefär
det var lite segt att gå upp kl fem idag
men det gick det också när man väl kommit upp
var lugnt & skönt på brage
lite väl lugnt ibland, man blir liksom uttråkad :P

jag ringde hanna när jag kom hem
har inte pratat med henne mer än över msn sen hon åkte
var kul att höra henne igen :D
vi pratade i nästan en timme
det märks ju att vi inte snackat på länge
så vi hade mycket att säga :>
om jag får jobba på ica igen eller nån annanstans
så ska jag åka ner till henne :]
vore skoj att se hur hon har det
sen om man, som sagt, nånsin får ett jobb
så vill jag åka till zandra också som jag inte varit hos än


hanna får avskedspresenter <:


carro blåser bubblor :D


jenniefer <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0