här händer det inte grejer

efter att inte ha gjort mycket av värde alls idag så ska det bli skönt att dra till svea & röra på fläsket.
jag har alltså inte gjort mycket alls idag, bara degat, jag har gått till konsum & tillbaka
woho, mycket spännande
men nu ska jag gå till svea
röra på sig lite idag också
jag har skön träningsvärk från dansen igår

jag ska gå lite på band innan första passet börjar, bara för jag är så uttråkad nu
halv sex är det core, alltså mag- & ryggträning, 30 min
sen efter det är det easy line, styrka & kondition 35 min
kl 19 ska jag på gyminstruktioner, svea har helt nya gymmaskiner :D
sen ska jag väl trött & nöjd vandra tillbaka hit å däcka

poff !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0