jobb

ja då har man jobbat lite granna denna månad då
blir inte så mycket slantar men ja nåt i alla fall
jag hoppas att dom behöver mig mer d:
trots mitt lilla utbrott på dammsugaren

jag gick upp kl fem idag med
men ovetande om det så hade jag inte behövt skynda mig alls
det är så att jag brukar vilja vara där på brage lite innan 6
så att jag verkligen hinner fixa allt tills frukosten öppnar kl 7
men när jag kom till brage idag så hade anna-karin nästa gjort allt redan
hon jobbade i receptionen inatt men brukar vara i frukosten
så det enda jag behövde göra var att göra ägg röra, koka ägg till om det skulle ta slut & steka bacon & korv för imorron, även skära upp lite grönsaker också :P
så vi öppnade frukosten tjugo i sju för då hade vi inget kvar att göra
så kan det gå om man har tråkigt i receptionen, inte mig emot d:
lugn morgon som sagt, nu är jag hemma & slöar igen

det jag tänkte göra mer idag är väl att se sista avsnittet på säsong 5 på... gissa serien?
HOUSE :D alldeles riktigt.
det var ruggigt spännande det jag såg igår
jag tänkte se sista igår kväll
men jag drog ut på det lite till så det blir sen idag

sen blir det självklart lite sims idag med d:
& planen var väl att pilla ihop ett personligt brev också
men det kan jag kanske göra imorron också, då lär jag inte ha så mycket mer vettigt för mig heller
förutom på kvällen då :]

poff!

Kommentarer
Postat av: Zandra

SV: Åh tack så mycket sötnos! :D Kände att jag behövde ljusa upp det lite nu när det börjar bli mörkt ute.

2009-09-13 @ 20:35:42
URL: http://counting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0