la falta de dinero

hallo
jag trodde idag skulle bli en mycket bra dag
jag började dagen med att käka god frukost & sen träna på svea
riktigt skönt easylinepass, svetten bara rann xD
sen när jag kom hem så fick jag info om att mitt fönster ska ut imorron
& min balkongdörr och de kommer sätta plast där ist i vem vet hur länge
det lät kallt tycker jag, så alla som känner mig, ni kanske får en inneboende :)



jag har städat lite idag i alla fall
men sen fick jag en lönespec
då blev dagen inte lika kul
jag fick inte så det räcker till hyran
så imorron är det jag som ringer till soc :S
jag skickade iväg en ansökning till romme alpin som söker frukostvärdinna & städpersonal
får hoppas på den sen då men sista dagen var imorron tydligen så vi får se hur det går

aja saker brukar ju lösa sig så man ska väl försöka att inte gräva ner sig
jag ska iaf göra lite roliga saker mer idag ändå
det är ragga ikväll & det är alltid kul
sen ska jag träffa alex, vi ska se på film & dricka vin :]


imorron är det fredag
då ska jag vara på dansstudion mellan 1600-1930
jag ska vara med på lindas lektioner som jag & josefin ska ha nästa fredag
det kan ju bli spännande d:


poff!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det kommer nog att ordna sig ska du se vännen :) Hade jag dessutom bott lite närmare hade du fått bo hos mig!

2009-09-17 @ 13:49:38
URL: http://counting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0