nöjd

nu har jag varit & dansat i tre timmar
streetjazz & sen showjazz
det var en jäkla skillnad från förra gången
då jag var väldigt opepp
nu gick allt mycket bättre
jag var gladare, tog i mer & allt gick bättre helt enkelt
stegen vi övade gick bättre idag <:
man är alltid lite förvirrad i början

nu är jag ruggigt hungrig
åt senast kl 3
så nu väntar jag på att mina ägg ska bli klara :D
jag hade gärna mumsat i mig lite kiwi, melon, banan eller vindruvor nu
men det har jag icke hemma ;o
så får nöja mig med äggmackor

jag hoppas på träningsvärk imorron d:
skulle vara skönt tycker jag
imorron är det ingen dans så jag funderar på om jag ska dra mig till svea
inte helt omöjligt :]

nu ska jag i alla fall ta & göra mina mackor & sen spela sims igen! d:
se hur länge jag orkar vara uppe, jag är rätt trött nu faktiskt
mörkt det är redan nu, man är inte van med att det är det när man kommer hem från dansen
iofs brukar jag inte vara där till nio, bara tisdagar men ändå :D



för övrigt så är min favoritlåt för tillfället denna med missy elliot
http://www.youtube.com/watch?v=1yIF9a4uHdI


poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0