östersund

jag fick lite mer att göra idag än vad jag trott
lite efter tolv åkte jag till kupolen
träffade kim på bussen så vi gick en sväng på kupolen tillsammans
träffade bettan och var å grejade med hennes telefon
sen kom mathilda och vi köpte lite godis för bussresan ikväll
jag hängde med henne lite när hon kikade på lite kläder

efter det så åkte jag till jessica för att låna en väska att ha med mig
min är hemma i säter hos mamma kom jag nämligen på imorse
jag lånade även lite kläder av henne eftersom vi tydligen skulle på någon middag när vi är där i östersund
& jag har inte så mycket vettigt att ha på mig tyckte jag
jag blev kvar där ganska länge, vi har en tendes att hamna i hallen & bara snacka om allt möjligt :D

blev lite stressad nu när jag inte hade packat klart
men det tog inte så långt tid
nu är bara frågan om man glömt något
men det tror jag inte :D
nu ska jag kolla igenom igen vad jag har med mig
& ge mig av till dansstudion om inte så länge
kl 18 kommer det en buss & hämtar oss :D
ska bli mysigt att åka buss så här på kvällen

jag är tillbaka på söndag som sagt!

poff

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du får en bra kväll/natt! :)

2009-09-04 @ 23:26:24
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0