spegelbild

idag har jag inte gjort så mycket mer än att spelat sims hittills
när man väl börjat spela så är det svårt att sluta, jag har mina perioder <:

men igår hade jag platt hår, bara så ni vet :D


jag hade inte platt hår på just denna bilden
men snart så
jag orkade nämligen inte stå & platta håret utan att se i en spegel samtidigt
så jag trollade fram en :D
ni kanske tror att jag köpt en spegel nu
men nej då, jag fifflade loss spegeln på badrumsskåpet :P
funkade bra det också
men man blir lite förvirrad när det inte är nån spegel där inne nu :P
men det är i alla fall skön att sitta här ute och platta å spegla sig ;D


före plattång


ena sidan platt :p


platt & fint (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0