tisdag tuesday martes

då var det tisdag då
jobbade igår, som nog ingen missat.. eller nåt
efter jobbet gjorde jag inte mycket av värde
kollade på film, house, degade runt & var allmänt uttråkad
min diskhög blev aningen större & jag orkade inte göra nåt åt den
jag trodde att jag skulle vara lite mer pigg å munter idag
men icke då
jag vaknade av att ett barn skrek i korridoren utanför
då blev jag sugen på att flyga upp & ut å se vilka fan det var där ute
men sen kände jag att jag knappt ville gå upp ur sängen
låg där & glodde på mobilen ett tag
& nu sitter jag här, gu va roligt xD

jag är hungrig men det finns inget här som verkar gott
jag känner inte för att gå & handla för jag känner inte mig sugen på nåt alls egentligen
igår fick jag sån lust att spela guitarhero & tänkte att jag skulle invadera hemma hos rickard & jessica idag och sitta där och spela för mig själv när jag inte har nåt bättre för mig
typ gå till tenoren och hämta en nyckel av nån av dom men jag känner inte för att ut å vandra, inte gå ut alls typ :S
men jag har ju inget bättre för mig så jag skulle ju kunna gå dit men naah..

jag är uttråkad men inget känns roligt & jag orkar inte riktigt göra nåt
& jag får ursäkta för detta otroligt peppande & intressanta inlägg



senare idag ska jag till ett annat otroligt peppande ställe vilket är arbetsfömedlingen \o/
få se om dom har nåt vettigt att säga för ovanlighetens skull

ännu lite senare idag ska jag i alla fall till dansstudion
ska på streetjazz nivå 3 kl tio i sex till tjugo över sju
sen är det showjazz nivå 3-4 direkt efter det som håller på till kl nio :)
så jag ska spendera tre hela timmar där & det ska bli kul
förhoppningsvis så blir jag lite gladare när jag kommer dit

poff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0