no parar de bailar

igår var det en bra dag
jag vaknade i säter
åkte lite efter tolv mot borlänge med jenniefer
när vi handlat lite att mumsa på till dhw & jag hade precis parkerat & gått ur bilen då insåg jag att mina nycklar var minsann kvar i min väska i säter! woho!
det var inte mycket att göra det, bara att brumma tillbaka :P
i bilen på vägen tillbaka letade jenniefer efter sin mobil
jag ringde till den, inget lät
när vi kom till säter så hittade vi den i sätet xD

vi åkte tillbaka hit, såg några avsnitt av fruarna
sen åkte jenniefer hem & jag drog till dansen
på dansen var det sådär underbart mysigt & kul som det brukar vara
fast igår kändes det ännu lite bättre än vanligt
hade otroligt kul på showjazzen, gruppen där, jag har sagt det förut, men den är bäst :]
alla är glada, vi gav allt på diagonal & det bara flyter på fint!
jaa det var sådär bra som det kan bli!

på vägen tillbaka till säter efter dansen så tänkte jag att om jag skulle krocka & dö just då, så skulle jag i alla fall dö glad & nöjd. jag var sådär glad efter att det gått så bra & varit mysigt på dansen. & sen den sköna känslan man har i kroppen efter man har tränat & gett järnet :)


idag har jag varit på information om vägledningsgrupp som jag fått vara med i tack vare af.
det verkade rätt bra i alla fall [:
efter det så tänkte jag att jag skulle dra å träna på svea
men jag kom inte så långt, jag la mig & sov ist xD
sov från elva till halv två ungefär :P
sen var jag seg som attan
men senare på dagen så pratade jag med sussie som skulle till svea idag
så jag tänkte att jag kan ju följa med henne då :D
hon skulle på ett mag- & ryggträningspass på 30 min
tyvärr så blev hon inte med på det, för joel ville inte vara kvar själv i lekrummet som finns på svea
så hon pyste hem i stället
men jag var ju där så då var det bara att köra på
passet var jäkligt skönt
när det var slut så upplyste läraren om att det var ett easylinepass 15 min senare
så jag stannade och körde det med!
riktigt skönt var det & det kommer jag gå på mer framöver.

jag har ju varit lite dålig på att gå till svea de senaste veckorna
men nu jäklar, nu är jag igång igen!
man behövde tydligen bara dra dit & få en push & känna hur skönt det känns för att komma igång igen :)

nu ska jag försöka skriva mitt personliga brev som inte blivit av än heller :P

poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0